T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / MALTEPE - ALTINTEPE İMAM HATİP ORTAOKULU

Ercan GÜRÜLTÜ - Okul Müdürü

Öğrenim Durumu:

Derece

Bölüm

Üniversite

Yıl

Doktora

Eğitim Programları ve Öğretim

Marmara Üniversitesi

Yıldız Teknik Üni.

 2017-

Yüksek Lisans

Eğitim Programları ve Öğretim

Marmara Üniversitesi

 2013-2016

Lisans

Bilgisayar ve Kontrol Öğretmenliği

Marmara Üniversitesi

2007-2010

Önlisans

Bilgisayar Programcılığı

Gaziantep Üniversitesi

2005-2007

 

Çalıştığı Kurumlar:


Kurum

Görev

Yıl

Milli Eğitim Bakanlığı

Okul Müdürü

2022 -

Milli Eğitim Bakanlığı

Müdür Yardımcısı

2018-2022

Milli Eğitim Bakanlığı

Bilişim Tek. Öğrt.

2013-2018

Marmara Üniversitesi

Bilgisayar İşletmeni

2007-2013

 

Yayınlar & Eserler:

     Altun S. ve Gürültü E. (2021). Nörofizyolojik Öğrenme Kuramı. D. Hotaman (Editör), Öğrenme Psikolojisi Kavramlardan Kuramlara (ss. 183-216). İstanbul: Efe Akademi Yayınevi.

·         Gürültü, E., Aslan, M., & Alcı, B. (2020). Ortaöğretim öğretmenlerinin 21. yüzyıl becerileri kullanım yeterlikleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35(4), 780-798.

           Gürültü, E. ve Gürol, M. (2020). Meslekİ gelişim modüler öğretim programının katılımcı odaklı yaklaşım ile değerlendirilmesi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1), 81-99.

·         Gürültü, E. ve Alcı, B. (2020). Üstün yetenekli öğrencilerin eğitiminde fırsat eşitliği bağlamında öğrenci ve veli görüşleri. OPUS–Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 16(24), xxx-xxx. DOI:10.26466/opus.621789.

·         Gürültü, E. ve Gürol, M. (2020). Çocuk ruh sağlığı modüler öğretim programının öğretmen ve öğrenci görüşleri ile değerlendirilmesi. Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 10 (1), 237-260.

·         Gürültü, E., Kayhan, E., & Karataş, H. (2020). Sürdürülebilirlik Raporları Kapsamında İşletmelerde Hizmet içi Eğitim Faaliyetleri: Türkiye Örneği. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21(3), 21-40.

·         Gürültü E., Bildik C. ve Erişen Y. (2019). İlkokul öğretim programlarında yer alan "Saygı" kök değerinin öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri. B. Aslan & F. Bıkmaz (Editörler), Prof Dr. Mehmet Ali KISAKÜREK’e Armağan (ss. 231-258). Ankara: Ankara Üniversitesi Basımevi.

           Erişen, Y., Gürültü, E. ve Bildik, C. (2018). Evaluation Of Digital Competence By Information Technology Teachers In Turkey In The Context Of 21st Century Skills And The Quality Framework Of Ministry Of Education. European Journal of Education Studies 4 (7), 255-277. DOI: 10.5281/zenodo.1254623.

·         Gürültü, E., Aslan, M. ve Alcı, B. (2018). İlköğretim öğretmenlerinin yeterliliklerinin 21. yüzyıl becerileri ışığında incelenmesi. The Journal of Academic Social Science, 6 (71), 543-560. Doi Number :http://dx.doi.org/10.16992/ASOS.13770.

·     Deniz, L. & Gürültü, E. (2018). High School Students’ Social Media Addiction. Kastamonu Education Journal, 26(2), 355-367. doi:10.24106/kefdergi.389780.

 

·         Gürültü, E. & Deniz, L. (2017). Investigation of the relationship between high school students’ academic procrastination behaviors and their use of social media. International Journal of Human Sciences, 14(1),772-778. Doi:10.14687/jhs.v14i1.4322.

 

·         Gürültü, E. (2016). Investigation of the relation between high school students’ social media addiction and academic procrastination behavior. Unpublished Master’s Thesis, Marmara University, Istanbul.

 

            Küçüktepe, S. E ve Gürültü, E.  (2014). Öğretmenlerin “yapılandırmacı öğretmen” kavramına ilişkin algılarına yönelik metafor çalışması örneği. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(2), 282-305.   

 

Araştırma alanları

·         Eğitim Programları ve Öğretim

·         Öğretmen Eğitimi

·         Mesleki ve Teknik Eğitim

·         Eğitim Psikolojisi

·         21. Yüzyıl Becerileri

·         Akademik Erteleme

·         Sosyal Medya Bağımlılığı

·         Sosyal Medya Okuryazarlığı