Öğrenim Durumu:
Derece |
Bölüm |
Üniversite |
Yıl |
Doktora |
Eğitim Programları ve Öğretim |
Marmara Üniversitesi Yıldız Teknik Üni. |
2017-2024 |
Yüksek Lisans |
Eğitim Programları ve Öğretim |
Marmara Üniversitesi |
2013-2016 |
Lisans |
Bilgisayar ve Kontrol Öğretmenliği |
Marmara Üniversitesi |
2007-2010 |
Önlisans |
Bilgisayar Programcılığı |
Gaziantep Üniversitesi |
2005-2007 |
Çalıştığı Kurumlar:
Kurum |
Görev |
Yıl |
Milli Eğitim Bakanlığı |
Okul Müdürü |
2022 - |
Milli Eğitim Bakanlığı |
Müdür Yardımcısı |
2018-2022 |
Milli Eğitim Bakanlığı |
Bilişim Tek. Öğrt. |
2013-2018 |
Marmara Üniversitesi |
Bilgisayar İşletmeni |
2007-2013 |
Yayınlar & Eserler:
Gürültü, E. (2024). Ortaöğretim öğretmenlerinin uzaktan eğitimde dijital öğretim becerileri (UZEDÖB)’nin geliştirilmesine yönelik bir mesleki gelişim programı önerisi. (Yayımlanmamış doktora tezi). Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
Altun S. ve Gürültü E. (2021). Nörofizyolojik Öğrenme Kuramı. D. Hotaman (Editör), Öğrenme Psikolojisi Kavramlardan Kuramlara (ss. 183-216). İstanbul: Efe Akademi Yayınevi.
· Gürültü, E., Aslan, M., & Alcı, B. (2020). Ortaöğretim öğretmenlerinin 21. yüzyıl becerileri kullanım yeterlikleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35(4), 780-798.
Gürültü, E. ve Gürol, M. (2020). Meslekİ gelişim modüler öğretim programının katılımcı odaklı yaklaşım ile değerlendirilmesi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1), 81-99.
· Gürültü, E. ve Alcı, B. (2020). Üstün yetenekli öğrencilerin eğitiminde fırsat eşitliği bağlamında öğrenci ve veli görüşleri. OPUS–Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 16(24), xxx-xxx. DOI:10.26466/opus.621789.
· Gürültü, E. ve Gürol, M. (2020). Çocuk ruh sağlığı modüler öğretim programının öğretmen ve öğrenci görüşleri ile değerlendirilmesi. Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 10 (1), 237-260.
· Gürültü, E., Kayhan, E., & Karataş, H. (2020). Sürdürülebilirlik Raporları Kapsamında İşletmelerde Hizmet içi Eğitim Faaliyetleri: Türkiye Örneği. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21(3), 21-40.
· Gürültü E., Bildik C. ve Erişen Y. (2019). İlkokul öğretim programlarında yer alan "Saygı" kök değerinin öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri. B. Aslan & F. Bıkmaz (Editörler), Prof Dr. Mehmet Ali KISAKÜREK’e Armağan (ss. 231-258). Ankara: Ankara Üniversitesi Basımevi.
Erişen, Y., Gürültü, E. ve Bildik, C. (2018). Evaluation Of Digital Competence By Information Technology Teachers In Turkey In The Context Of 21st Century Skills And The Quality Framework Of Ministry Of Education. European Journal of Education Studies 4 (7), 255-277. DOI: 10.5281/zenodo.1254623.
· Gürültü, E., Aslan, M. ve Alcı, B. (2018). İlköğretim öğretmenlerinin yeterliliklerinin 21. yüzyıl becerileri ışığında incelenmesi. The Journal of Academic Social Science, 6 (71), 543-560. Doi Number :http://dx.doi.org/10.16992/ASOS.13770.
· Deniz, L. & Gürültü, E. (2018). High School Students’ Social Media Addiction. Kastamonu Education Journal, 26(2), 355-367. doi:10.24106/kefdergi.389780.
· Gürültü, E. & Deniz, L. (2017). Investigation of the relationship between high school students’ academic procrastination behaviors and their use of social media. International Journal of Human Sciences, 14(1),772-778. Doi:10.14687/jhs.v14i1.4322.
· Gürültü, E. (2016). Investigation of the relation between high school students’ social media addiction and academic procrastination behavior. Unpublished Master’s Thesis, Marmara University, Istanbul.
Küçüktepe, S. E ve Gürültü, E. (2014). Öğretmenlerin “yapılandırmacı öğretmen” kavramına ilişkin algılarına yönelik metafor çalışması örneği. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(2), 282-305.
· Eğitim Programları ve Öğretim
· Öğretmen Eğitimi
· Mesleki ve Teknik Eğitim
· Eğitim Psikolojisi
· 21. Yüzyıl Becerileri
· Akademik Erteleme
· Sosyal Medya Bağımlılığı
· Sosyal Medya Okuryazarlığı